Välkommen!

 
 
Namn: Emelie Björling.
Ålder: 13, 14 i slutet av september.
Bor: Drygt 20 minuter från Stokholm.
Civilstatus: Singel.
Födelsedag: 1998-09-30
 
Jag är en glad och livfull tjej som dansar, är med mina vänner och bloggar på fritiden och bara lever livet. Jag har stort intresse till att dansa och sjunga och min stora idol är Justin Bieber. Jag har tidigare haft blogg på blogg.se, och även spotlife och nattstad. Men har skapat en helt ny blogg nu för att jag inte känt att de andra bloggarna beskrivit vem "jag" egentligen är liksom. Men jag bor med min mamma, pappa och mina två syskon och alla husdjur!
 
I min blogg kommer ni att få läsa om mig och min vardag, även musik, mode, skönhet, mina intressen och mycket annat skoj! Enjoy!
 
Ps. Bloggdesignen är inte riktigt klar ännu. Det blir bättre sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0